-
Alışveriş sepetiniz boş!
Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar
sürede elime geçer?
metforotomotiv.com’ un kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı MNG Kargo
ve büyük desili-ağır ürünlerde Cargokar Firması’ dır. Sitemizden vereceğiniz
siparişler, MNG Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size
ulaştırılacaktır.
Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz
tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak
gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini
öğrenebilir, Siparişlerim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça
takip edebilirsiniz. Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim
açımızdan büyük önem taşımaktadır.
metforotomotiv.com olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede
siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Siparişleriniz işleme alındıktan
sonra en geç 1 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilecektir. Kampanya
ve indirim dönemlerinde, Yılbaşı, Bayram, Anneler Günü ve Babalar günü gibi
özel günlerde ise, yoğunluktan dolayı siparişlerin gönderim süresinde birkaç
gün gecikme yaşanabilmektedir.
Siparişimin
ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından
size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu
e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve
Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz.
Teslimatlarım
gecikirse ne yapmalıyım?
Eğer ürününüz, en geç 4 gün içerisinde adresine ulaşmazsa [email protected] adresine
sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da
hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) dahilinde 0312 278 26 28
numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi
ve desteği alabilirsiniz.
Kargo
için ne kadar ödeme yapmam gerekecek?
metforotomotiv.com siparişlerinizi, boyutu ne olursa olsun
Türkiye’nin her yerine ücretsiz kargomuz mevcuttur. Ancak ücretsiz kargo, 500 TL
ve üzeri alışverişlerinizde geçerlidir. 500 TL altı siparişlerinizde ağırlık
bazlı fiyat uygulanmaktadır ve bedeli ödeme ekranında belirtilmektedir.
Teslim
sırasında ve/veya sonrasında bedel ödeyecek miyim?
Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte
aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi
bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Neden
hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?
Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi
bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo
görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri
temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp
kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların
tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma
sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu
tutulamayacaktır. Kargo teslim fişi, paketinizin hasarsız ve eksiksiz bir
şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan teyit edildiğini
göstermektedir. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi
görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz.)
Faturalarım
bana nasıl ulaştırılacak?
Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte,
gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin
içerisinde gönderilir. Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini
farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini
istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz
adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir. Bu adres, gönderinin yapıldığı
adresten farklı olsa dahi faturanın gönderim bedeli sizin adınıza
metforotomotiv.com tarafından karşılanacaktır.
Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizin olabileceğini de
düşünerek, ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından
görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş
esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını
sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de
ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin
adınıza biz karşılıyoruz.
Siparişimle
birlikte faturam gelmedi, ne yapmalıyım?
Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece,
faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına
yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer
faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo
görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde,
lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz.
Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız
bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.
Faturamın
düzenlendiği adresi sonradan değiştirebilir miyim?
Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için; hafta içi iş
günleri mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0312 278 26 28 numaralı Müşteri
Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai
saatleri dışı ve tatil günlerinde ise [email protected] adresinden
sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal
düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye
çalışılacaktır.
Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir
değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişimi
gerçekleştirdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin onayı henüz verilmemişse, mesai saatleri
(09.00-18.00) içerisinde 0312 278 26 28 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan
ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışında ve
tatil günlerinde ise, [email protected] adresinden bize ulaşabilir
ve gereken değişikliği iletebilirsiniz. İsteğiniz üzerine size bu konuda destek
verilecek ve gereken düzenleme yapılacaktır. Siparişinizin kargoya verilmiş
olması durumunda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişimin
gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta
aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Hem sitemizdeki Siparişlerim
sayfasından hem de kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip
sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.
Teslimat
adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilir?
Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, metforotomotiv.com alışveriş
sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1.
dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması
karşılığında teslim edilecektir.