İade Şartları

İade: 
100% müşteri memnuniyeti amaçlayan Metfor Otomotiv, kendi tarafından kaynaklanan hataları hemen telafi eder.

İade edilecek ürünler için şu adımlar takip edilir.

1- Şikayet sahibinin iddiası sipariş detayları bölümünden dikkatlice incelenir. 
2- Gerekirse şikayet sahibinden hatalı olduğu iddia ettiği ürünün fotoğrafı istenir.
3- Üründe Metfor Otomotiv’ den kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır.

Ancak sizin tarafınızdan kaynaklanan hatalarda nasıl bir çözüm yoluna gidileceği ile ilgili elimizden geleni yaparak müşterimize bilgi veririz. En çok dikkat etmeniz gereken noktalar:
- Ürünün uyumlu olduğu araç modelinin doğru olduğunu kontrol etmektir.


Model Değişimi:
Ürünü aldıktan sonra Model Değişimi yapmak isteyen müşterimiz, gidiş-dönüş kargo ücretini karşılaması halinde ürünün ne olduğuna bakılmaksızın istenen model gönderilir. Fiyat farkı olan ürünler için ödemenin ardından işlem gerçekleştirilecektir.


Sipariş İptali:
Siparişiniz işleme alınmadan yani "Onay Bekliyor" konumunda iken iptal edebilirsiniz. "Kargoya Verildi" konumunda olan siparişiniz artık işleme alındığı için iptal etme hakkınız olmayabilir. 

Sipariş iptali tarafımızdan yapılmaktadır. İptal etmek için mail veya telefon yolu ile bize ulaşabilirsiniz.
0312 278 26 28